Bilder från allt möjligt

 
Star Ferry över Victoria harbour
 
Sunday funday in Stanley! ÄLSKAR Stanley
 
 
Rooftop bar Wooloomooloo
 
Denna människan alltså, så bra! Och vacker dessutom!
 
En annan sunday funday fast spenderad i Hong Kong Park tillsammans med Frida, Klara & Chloe
 
Skåpsargumentation
 
Chinese new year parade. Hur mycket folk som helst och massa uppträdanden och annat från hela världen. Vi hade hört talas väldigt mycket om detta och var nog ändå lite besvikna när vi väl såg det. 
 
Fyrverkerierna däremot, ingen besvikelse där inte! Här väntar jag tillsammans med resten av Hong Kong. Det var minst sagt galet innan vi tillslut fann en plats som var helt okej att stå på. Vi kom lite sent så det var synd men så fint var det! 
 
 
 
 
Vi hikear ju en del, här från när vi gick upp till Big Buddha på Lantau. Mycket fint trotts att jag mådde skit och fick vila oftare än kineserna som är 2 gånger så gamla som mig. 
 
 
Buddha i bakrunden
 
Från en annan hike som tog oss från peaken till Aberdeen, var så dimmigt att det såg ut som jorden tog slut utanför staketet. Här började det tog lätta lite!
 
Får slänga upp lite nyare bilder också! Kan väl försöka få det gjort innan jag åker hem iallafall ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0