604B in Hall 11

Mitt hem de närmaste 5 månaderna!
 
Jag delar rum tillsammans med en supergullig tjej från Sydkorea. De funkar faktiskt väldigt bra så jag har egentligen inte mycket att klaga på. Badrummet delar vi tillsammans med ett annat rum där det bor två tjejer från Mainland. Kaaanske inte riktigt lika mycket tur där men det är nog kulturskillander som är största problemet. Vi verkar inte riktigt ha samma åsikter vad gäller fräscha badrum. För ca 5000kr för en hel termin kan man inte klaga något vidare dock.
 
I varje korridor finns ett kök, även det ganska skitigt så det kommer inte bli någon hemlagad mat på länge är ett som är säkert. Frukost är enda målet som görs hemma, och även det ända målet man kan lita på att det blir gott och att man med säkerhet kommer få. Vi går i princip konstant hungriga, även om det blivit lite bättre sen skolan kommit igång lite mer och man fått några få rutiner i alla fall.
 
Håll tillgodo med bilder!

Min säng till höger! 



Ändå rätt bra förvaring!

Inte rätt dag för att visa utsikten kanske men ändå, den är helt klart bättre än både elmia parkeringen och bataljonen!

Innanför denna dörr ligger badrummet men det tänker jag för allas trevnad censurera! 



Snart är det dags att åka till Happy Valley för att se ett hästrace! Mat, öl och kanske lite spel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0