Comeback!

Jaha, då var man tillbaka en sväng i bloggatmosfären. Har varit ett sådant extremt tryck ifrån folk från hela Sverige att jag skulle börja skriva igen. Glädjen i denna stund är fullkomligt lyrisk!

Tanken är att det ska försökas skrivas några rader här under äventyret i Indien och Kina som väntar. Det är mindre än två veckor till vi åker nu nämligen. Den 15 mars bär det av till Indien för några veckors volontärarbete i Rajasthan, Indien innan vi åker vidare mot Kina för en 3 veckors tågluff. Ser fram emot detta otroligt mycket och vill helst bara kasta mig på planet. Hur mycket tillgång till internet vi kommer ha är inte helt klart men förhoppningsvis kan det bli ett par inlägg i veckan.

Vi hörs när det börjar!

Kommentarer
Postat av: alexandra

ååååh snyggbild! haha!!

jag ser sjukt mycket fram emot de inläggen som nu kommer komma!

en trogen läsare har ni iaf vill jag lova!! Ha det kanonfint nu och var lite rädda om er också :)

2012-03-12 @ 22:38:15
URL: http://cizal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0