Camp Lalsot

Hej mina vanner!

Vi har precis nu kommit fram till campet nu i lalsot och flyttat in i vara hyddor. Inte nagra direkt tata boenden men med myggnat ska man nog kunna sova dar med. Temperaturen ligger pa runt 32 grader och just nu orkar man inte med nagonting alls. 
det har varit 3 hektiska dagar med en hel massa bilakandes i den totalt kaotiska indiska trafiken. sammanlagt ca 16 timmar i bilen dar man skumpat fram. Det ar sicksack akning mellan motande bilar, omkorningar, kossor, grisar och manniskor. Och darimellan extrema fartskillnader da man gasar upp och sen maste broma in nagra hundra meter fram for fartgupp. Inte det skonaste fardsattet men definitivt det mest intressanta. Vi har fatt se sa otroligt mycket av Indien under timmarna i bilen!

Vi har aven hunnit med ett besok pa Taj Mahal och ett tigersafari, dessutom ett tempel i bergen och en indisk marknad. Aven den totallt kaos saklart. Kanns inte riktigt som att man kan ta in allt man ser hela tiden och det kommer nog droja innan man gor det ocksa. Aven om man hade forvantat sig smuts & fattigdom kunde jag inte forestalla mig att det skulle vara riktigt sahar!

Nu ska vi strax dricka te har innan det ar middag vid 7 och sen lite information exakt om vad vi ska gora har.
Bilder har ju sjalvklart tagits massor men vi far se om jag kan lagga upp nagra de narmaste dagarna. internetet ar ganska segt namligen.

Hoppas allt ar bra dar hemma! Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dom är tuffa indierna, myggnät mot tigrar!

2012-03-19 @ 10:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0