Sista kvallen pa campet

Hej!
Sitter har och skriver samtidigt som Hennan haller pa att torka pa min hand & fot. Alla som aker hem far kvallen innan gora henna. Valdigt fint, men ganska opraktiskt tills det torkar.
Idag hade vi var sista projektdag. Vi gjorde klart varat klassrum & malade utanfor. Tyvarr hanns det bara med ett rum, men tydligen sa ar det nastan alltid sa. Kandes valdigt konstigt att lamna varan lilla by efter all tid vi har spenderat dar. Bade nar vi malat pa formiddagarna och de community visits vi har haft denna veckan. Man har traffat sa manga underbara manniskor och alla ar sa fantastiskt glada & gastvanliga. De har community visitsen vi har haft har varit sa roliga! Vi har varit runt i olika familjer i den byn vi jobbat i och de har berattat om sin familj och vi har fatt stalla vara fragor och de deras. Igar nar vi hade det den sista gangen blev vi alla uppkladda och sminkade pa riktigt indiskt vis. Alla fick jattefina fargglada sarees och de tyckte det var sa kul. Och vi med saklart!

Inatt kl halv 3 sa lamnar vi campet har for att ta oss tillbaka till Delhi. Kan verkligen inte forsta hur fort de har 3 veckorna har gatt. Men jag ar sa otroligt glad for att jag akte hit och jag kommer att sakna mycket av det mer an man kunnat forestalla sig fran borjan. En av de fa saker jag dock inte kommer sakna ar maten. Tyvarr har den inte alls varit i min smak och jag har i princip varit hungrig konstant sen jag kom hit. Sa nu ska det bli skont att helt kunna bestamma sjalv.
Vi har tankt att vara uppe tills vi ska aka inatt allihop, far hoppas jag lyckas efter 3 extremt varma & svettiga natter utan mycket somn. Lite packning kvarstar innan man ar klar, samt en sista bucket dusch innan det blir bil till Dausa och sen tag resten. Ska bli kul att fa uppleva en indisk tagresa ocksa.

Jahopp, sa detta blir alltsa sista uppdateringen fran Lalsot och volontarcampen och man kan val saga att volontarresan nu ar officiellt over. Kanns som sagt valdigt konstigt och aven sorgligt, men ar samtdigt valdigt taggad pa nasta del av resan!
Vi hors!


Carro & jag i vara sarees


Gruppbild framfor djurvaggen i klassrummet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0