Bara bilder denna gangen

Har lite battre internet har pa hostelet i Hong Kong sa slanger upp nagra bilder!

Vi har alltsa lamnat Indien & new Delhi nu for Hong Kong fram till fredag & sedan Kina. Kandes otroligt konstigt att lamna Indien bakom sig for man hade verkligen vant sig vid livet dar nu. Men efter 1,5 dag i Hong Kong har jag redan foralskat mig i den har staden sa ser verkligen fram emot de resterande dagarna har!


En del av min henna


En gigantisk moske i Delhi. Vi var tydligen tvungna att skyla oss trotts lang byxor & trojor. Kan kanske, kanske varit sa att de bara ville ha 50 rupiees for utlaningen.


Taj Mahals foretradare som jag inte kommer ihag namet pa just nu.


Vi kom fram till Hong Kong igar pa morgonen och akte direkt till den stora Buddhan.




Vi gick alltsa upp med alla vara grejer. Nagot jobbigt var det nog.

Caroline pa linbanan ner


Hongkongon fran Kowloon



Nu ska vi strax bege oss tillbaka till hongkongon for middag, drinkar & kanske lite shopping dessutom. Har ju paborjat en asiatisk smyckessamling nu. Och ja, manga ringar har redan inhandlats. Men fler kommer det bli!

Kommentarer
Postat av: FRIDAAAA

Vilka söta små indier! <3

2012-04-10 @ 20:05:44
URL: http://fridagrundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0