these last days

Detta var ett inlägg som skulle ha publiserats igårkväll men den var nått fel med blogg.se just då såklart. Självklart eftersom det är enda gången jag kunnat skriva i princip..


Jag lever, men min hjärna har nog aldrig gått så på högvarv innan som den gör just nu. Försöker hela tiden ta vara på tiden, men det är så svårt att få den att räcka till. Var ett par dagar nu sen jag kom hem från Los Angeles och New York tillsammans med Emma. Vi har verkligen haft 2 helt underbara veckor & vi hann med så sjukt mycket. Ska väl försöka få upp en uppdatering om det med nångång men det lääär inte bli förrens jag är hemma i gamla svedala igen. Det är sjukt upptagna dagar som det blir nu fram tills på tisdag då det bär hemåt.

Jag har nu flyttat ut från mitt rum och bor numera i äldsta pojkens. Har totallt överbelamrat det med alla mina grejer! Det roliga var att jag först inte visste om jag skulle behöva köpa en till väska eller inte. Men nu när jag ha allt framför mig är det tveksamt om 2 väskor & ett handbagage räcker. Det hjälper ju inte direkt heller att man är värsta sortens minnessamlare som sparar på minsta lilla papperslapp! Men på nått sätt ska det väl gå ner.
Köpte iallafall en väska på target igår när jag var & shoppade med mormorn & när jag kom hem & öppnade den ramlade det ur ytterligare 2 väskor & två skopåsar. Riktigt kap för 35 dollar!

Nu ikväll kom Johanna hit, min värdfamiljs nya aupair. Vi hann prata en liten stund innan hon gick & la sig & tror att vi kommer få några riktigt bra dagar tillsammans nu innan jag åker hem. Ska väl försöka visa henne så mycket som möjligt av livet här i Texas.

Nu blir det sängen för mig också, morgondagen är än så länge lite oklar men några timmars jobb blir det samt middag med en hel drös människor på kvällen.





Min otroligt snygga röra! Ska bli intressant att se hur jag lyckas få ner allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0