Valet 2010

Tycker det är läskigt som fan att Sverigedemokraterna nu kommer sitta i riksdagen. Kan inte förstå de människor som röstar på dem. Visst, de har några bra argument osv men det har ju alla. Vem kan vilja att rasister ska styra Sverige? För mig är det helt obegripligt!
Hoppas nu bara på att Alliansen kan få majoritet iallafall tillsammans med miljöpartiet så att SD står där utan makt. Annars vet jag inte riktigt vart vi är påväg.

Har följt valvakan rätt bra tycker jag, aftonbladet & svt har varit mina räddare. Annars idag har det inte hänt mycket. Skulle till mallet med Stacy men det sket sig på grund av missförstånd & dåliga telefoner. Så kan det gå ibland antar jag.
Nu ska jag sova, blev inte många timmars sömn inatt/morse på grund av två små högljudda skitungar ;)
Puss på er alla där hemma, jag saknar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0