Valröra

Denna helgen har nog varit den mest oaktiverade någonsin. Var hemma hela dagen igår och har varit hemma hela dagen idag. Sjukt tråkigt men säkert välbehövt med tanke på min förkylning.
Det ända jag har gjort idag är att ha skypat med familjen, städat mitt rum & gjort något test till valet. Usch vad jobbigt det här med valet är, just nu ligger det mellan miljöpartiet och centerpartiet men valet mellan de två känns omöjligt. Ligger mest mot miljöpartiet men om man röstar på dem så är det ju Mona Sahlin som gäller & det känns inte så bra. Fan att de har gaddat ihop sig med resten! Men aja, har ju ett par dagar till att tänka innan jag måste bestämma mig.


Detta är alltså mitt resultat av testet, hamnar ju mycket mer på röda sidan. Men känner väl att det inte stämmer så mycket mer än att det står mellan miljöpartiet och centerpartiet eftersom de är mest på allians sidan. De andra känner jag att jag inte vet så mycket om och när man trycker in ett svar vet jag bara på ett fåtal vad jag verkligen tycker. Gaaaah, this is driving me craaazy!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv: Visst är det stört och ROLIGT :D Haha! Fy så jag skrattade när jag såg det.



Jo, det är bara bra med mig. Jag trivs super här, England är nog inte riktigt mitt land men jag trivs super i familjen :)

Hur är det med dig då Amanda? Längesen man hörde något från dig nu.

2010-09-07 @ 12:16:43
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Sv: HAHA, ja dem var ju inte precis de bästa på att sjunga. Vad gjorde dem där egentligen? Dem var kass och kunde inte ens hålla sams.



Ne, känns inte som mitt land bara, Usa känns mer som mig.. men här är människorna mycket trevligare och det är ju bättre på det sättet :) Och det är otroligt vackert här.

Yes, minst ett år är det tänkt i alla fall.. mamman frågade mig igår om jag skulle kunna tänka mig att stanna längre så vi får väl se hur det blir. :)

Jag förstår det, det är ju inte det absolut roligaste jobbet och inte de mest välbetalda heller men man får ut mycket annat av det ändå. Nya kommer det snart ska du se, jag har samma problem här.. försöker utvidga min vänskapskrets nu för börjar bli galen. Haha!

2010-09-08 @ 20:41:58
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0