torsdag

Då var det torsdag igen, sjukt vad fort veckan försvinner! Idag hade jag yngsta pojken hela dagen så efter vi lämnat av storebror i skolan åkte vi hem för stor pannkaksfrukost för att sedan åka till parken för playdate med Stacy & hennes värdbarn. De springer runt som galningar och leker & vi sitter & pratar. Så det ska vara! Spenderade ett par timmar där, och sen gick vi & kollade på fiskar & sköldpaddor i en liten damm. Stod där & glodde & slängde vindruvor i vattnet i en evighet trotts att det var ca 35 grader ute idag. Så kul kan man ha :)
När vi kom hem vart pojken trött så han sov ett par timmar innan vi hämtade upp den äldsta från skolan igen. Jobbdagen avslutades sedan med fotbollsträning som vanligt på torsdagarna innan jag åkte direkt till college. Busy dag alltså, men rolig ändå!

Jag har dock ett problem, nästa vecka måste jag skicka in vilket datum jag vill åka tillbaka till Sverige. Bara det faktum att jag redan är framme vid att jag måste bestämma detta har gjort att jag skutit på det fram tills nu. Känns så underligt att jag redan måste bestämma dag, är ju trotts allt nästan 4 månader kvar även om jag vet att de kommer flyga iväg. Mitt problem är alltså vilket datum jag ska ta. Vet inte alls än vad jag ska göra med min resmånad förutom att den börjar med Los Angeles & Emma den 28 december. Men jag vill åka någon mer stans! Vill verkligen se Chicago & Washington DC innan jag åker hem. Men vem skulle jag isåfall resa med & hur länge? Och hur länge ska jag sen komma tillbaka hit till Dallas innan jag åker tillbaka till Sverige igen? Just nu står det mellan 2 olika datum i mitten av Januari med 5 dagars mellanrum. Kanske inte låter som det spelar så stor roll & det gör det kanske inte heller, men vill inte bara hänga runt här i ett par veckor ifall jag tar det senare datumet & sen skiter det sig med att åka någon annanstans efter LA. Hur sjutton ska jag göra? I värsta fall får det väl bli lottning...

Nu ska jag proactiva mig, vilket förövrigt går mycket bra. Tycker redan att jag ser skillnad! Hoppas på clear skin i början av oktober.  
Puss på er allesammen, vi ses i Januari!


 
Min lillplutt & hans fotbollslag -  The Sharks :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0