Playdatetuesday

Har varit en lång dag idag! Jobb hela dagen och sen direkt till college för tyska. Idag var det verkligen fruktansvärt tråkigt. Och sen så är det ju den där jävla indiern som retar gallfebern på mig på grund av att han ska leka lärare hela jävla tiden! Förvånar mig som sjutton att ingen sagt till honom än, för det är ju omöjligt att de andra inte skulle störa sig lika mycket.
När jag jobbade idag var det jag & lillplutten hela dagen. Han går ju inte i skolan på tisdagar & torsdagar. Vi åkte till en park på main street i Frisco och träffade Stacey & hennes värdbarn där. De lekte & vi pratade. Perfekt! Hade även med oss lite mat så vi picnicade dessutom. Riktigt härligt väder just nu, temperaturen har sjunkigt ganska rejält de sista dagarna nu när hösten kommit & det är så man fryser lite när man skjutsar pojkarna till skolan på morgonen.
Vid parken ligger också en liten damm med massa fiskar & sköldpaddor så där stog vi ett bra tag & matade dem med bröd. När vi kom hem somnade lillplutten i mitt knä när vi kollade på TV (inte alls med flit från min sida att sätta på TVn med något tråkigt tvprogram och tvinga honom att sitta där en stund och "vila" lite) så lite slappande blev det iallafall. Sen har det varit tvättning & matlagning och det vanliga innan jag slutade då. Go dag iallafall!


Mögelsköldpaddan


Gick en liten promenad i ett skogsområde i närheten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0