No more falling asleep at work!

Har haft en sån fruktansvärt välbehövlig lördagsmorgon så ni anar inte. Klockan är snart halv 3 och det ända jag har gjort är att suttit vid datorn & tagit en dusch. Sov ända till kl 1 idag nämligen och för första gången på veckor känner jag mig inte som en zombie. Allt som behövdes var 13 timmars sömn!
Denna lördagen bjuder på några timmars jobb innan jag åker och hämtar upp min Australiensiska vän Stacy för att sedan åka ut på roligheter. Vad det blir för något är vi inte riktigt medvetna om ännu men det kommer nog så småningom!

Nu vart det dags att kila, jobbet kallar & lite "frukost" vore ju inte heller helt fel!
Love ya'll  (haha, Texan I'm becoming, right Lisa?) ♥


Kommentarer
Postat av: Pappa

Is Lisa really reading your swedish blogg?

2010-09-04 @ 22:10:27
Postat av: Amanda

Lisa sure is looking at the pictures on my swedish blog! :)

2010-09-04 @ 23:31:04
URL: http://commongull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0