lördagen

I lördags hade jag min andra tennis lektion som nu kommer vara standard på lördagsmorgonarna ändå fram tills mitten av december. Började med Intermediate (ord på svenska?) gruppen idag och det var såå mycket roligare! Roligare folk och svårare såklart. Men allting gick väl hyffsat bra tycker jag, förutom servern då kanske. Den var katastrof, haha. Höll på ute i 2 timmar i 40 gradig hetta utan minsta lilla vind. Var rödflaggat så vi fick sluta tidigare så vi inte skulle tuppa av.
Drog mig hemmåt, tog en härlig nap innan Stacy hämtade upp mig & vi for till mallet en snabbis innan vi åkte hem till mig igen för att göra oss iordning för kvällen. Sara joinade oss och sen åkte vi till Shops of Legacy för middag & utgång. Vi gick till en bar där som jag & Lisa länge tänkte att vi skulle testa, men blev aldrig av. Men igår så! Helt okej ställe, lite för mycket äldre för våran smak kanske. Dessutom spelade ett band som duktiga så, men hade en hemskt tråkig låtlista. Lite för mycket lugnt & lite för mycket country! Men i det hela en rolig kväll :)

     
     

Sara, jag skickar resten av bilderna på din mail (imorgon)!
Nu ska jag göra annat skit, bokstavligen talat. Har nämligen stopp i avloppet igen. Myyys!


Kommentarer
Postat av: Doodlijk

Great site! Thanks for letting me look around. :)

2010-12-15 @ 07:57:49
URL: http://doodlijk.blog.ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0