Glup

Okej, jag mår ganska så piss faktiskt. Fattar inte vad det är med mig men kan fan inte sluta att svälja hela tiden. Och på grund av allt detta sväljandet så har jag fått ont i halsen igen. Det är så jädra irriterande! Och sen så är det ju även en förkyldning på det och trötthet. Najs.
Har därför i stort sätt inte gjort någonting idag, endast tvättat bilen & bytt ett par skor som var trasiga. Även lite snabbshopping på Target när jag ändå var igång. Himla seg dag faktiskt, men Carro gjorde den lite bättre iallafall med en lång skypedejt.

Igårkvällen var riktigt mysig, åkte och hämtade upp Stacy för att åka till mallet så hon kunde köpa sig en MacBook men det var massa strul så vi kom inte därifrån med en. Istället visade jag henne runt i Frisco litegrann innan vi satte oss på en Irländsk pub för lite middag. FC Dallas som är högsta fotbollslaget här spelade precis bredvid & när de vann bjöd de på fyrverkerier som höll på aningen för länge, och när vi inte pallade krutlukten längre drog vi oss bort mot shops of legacy istället där vi satt många timmar & bara pratade. Älskar verkligen det stället! Är typ enda platsen häromkring där folk visar sig utanför sina bilar och det finns många bra restauranger och några roliga butiker. Tillbringar nästan alltid några timmar dr varje helg som ni kanske har förstått ;)



Söta Stacy



Nu ska jag åka & hyra en film, köpa nått iprenliknande plus nått gott att knapra på innan jag inleder en kväll i riktig söndagsanda trots att jag faktiskt är ledig imorgon! Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0