Fredag

Äntligen fredag igen! Dock kunde den varit liiite bättre om man inte vart så trött att man höll på att rasa ihop vilken sekund som helst eller haft världens halsont. Men ledig är jag iallafall, båda pojkarna är i skolan & jag sitter här & väntar på att snicksnacka lite med Carro på skypen.
Helgen kommer bjuda på en låång sovmorgon imon, sen några timmars jobb på dagen innan jag ska träffa några aupairer på kvällen. Iallafall Stacy från Australien för lite shopping. Hoppas även på ledighet på måndag eftersom det då är Labor Day här. Vad det är för speciellt med den dagen har jag inte en aning om men nationell är den iallafall!

Igår drog jag mig bort till Wylie och Sara direkt efter att jag slutat jobbet. Hon har nämligen kommit tillbaka till staterna nu efter en sommar i Sverige. Hon & hennes pojkvän har flyttat in i ett hus där i Wylie och det var så kul att äntligen få se det! Sjuukt snyggt verkligen! Och gud vad bra det kändes att inte behöva tänka på nån värdfamilj eller nånting. Vi kollade på AFV och åt chips och dip samtidigt som vi pratade om allting som hänt sen senast. Även massa snack om det kommande valet där vi båda är helt lost. & om vi vill rösta så måste vi typ göra det på torsdag nästa vecka på svenska konsulatet här i Dallas. Hur man ska kunna sätta sig in i allt tills dess undrar jag ju. Men på nått sät ska det väl gå för jag vill verkligen rösta. Så om man är ledig på måndag får det väl bli lite politikplugg kanske?


Avslutar med en sjukt fräsch bild någonstans mellan Pismo & San Fran!
Jag saknar er tjejer ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0