Avresedatum bestämt!

Jag har nu skickat in papperna om när jag ska åka tillbaka till Sverige i Januari. Känns sjukt skönt att det är bestämt så jag slipper tänka på det mer nu. Är ju trotts allt ganska lång tid kvar. Än känner jag mig inte klar med mitt liv här borta, men med tanke på att jag var tvungen att skicka in det nu har det kännt som att året nästan är över. Har haft lite ångest de senaste veckorna på grund av detta, men hoppas nu att det försvinner tills det på riktigt börjar närma sig avresa. För den ångesten kommer ju komma igen, det vet jag ju. Kommer bli fruktansvärt svårt att lämna allting man byggt upp här och bara ge över det till en annan person. Men som tur är, behöver ju inte börja tänka på det igen riktigt än!

Båda pojkarna är i skolan just nu så jag är ledig. Ska starx kila iväg till mallet för lunch tillsammans med Stacey. Hoppas på Cheesecake Factory. Känns som att det var längesen nu. Därefter blir det jobb i vanlig ordning med upphämtande från skolor, massa bus & baseball. Sen ikväll hoppas hoppas jag på att jag ska kunna skriva ihop 3 gigantiska blogginlägg om saker som hänt för så länge sedan att det är löjligt. Men det är verkligen något jag vill komma ihåg senare så det får bli så ändå. Men det har ju hänt tidigare att det blivit uppskjutit, lovats osv och sen inte hänt så man vet ju aldrig. Men någongång måste det ändå bli gjort!

Puss, hoppas ni får en fin kväll!


Kommentarer
Postat av: Pappa

Och vilket är då detta datum?

2010-09-22 @ 18:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0