Six Flags och annat

Tog mig i kragen ikväll efter jag slutat & städade mitt rum. Något välbehövligt men gud så tråkigt. Nu är det rent & snyggt iallafall. Får hoppas det håller sig ett par dagar iallafall ;) 

Helgen som var började med en tripp till target där jag shoppade upp mitt presentkort som jag fick av värdföräldrarna som tack för att jag jobbade så mycket förra helgen. Blev nått träningslinne, ett par tröjor & lite scrapbooking grejer. Därefter åkte jag & hämtade upp Stacey för lite efterrätt på IHOP.
Gick ju upp tidigt som vanligt på lördagsmorgonen på grund av tennisen. Gick inte alls bra denna gången, sysslade med nått som jag verkligen inte kunde få till & som ledde till att det visade sig att alla i hela gruppen istortsätt höll tennisracket fel. Haha, lite dåligt kanske. Jag kan iallafall skylla på att jag inte var med första gången. Men men, på grund av greppbytet har jag världens träningsvärk i armen nu.
Skypade med hela släkten som var hemma hos oss och firade bror min som fyller 18 imorgon. Känns bra när det första man får höra är att de frågar "Är du full eller? Du ser lite trött ut!". Trött var jag, men de enda som var fulla var nog de själva...
Kvällen spenderades vid Shops of Legacy med Stacey och Mary från Brasilien.

Igår åkte jag, Sara, Martin & Anton (som pluggar och spelar fotboll på Richland College där jag också har min tennis) till Six Flags. Vart helt perfekt väder för det igår. Eller iallafall skulle det ha varit det om man inte tagit på sig för varma kläder. Men ovanan till molniga dagar gör att man tror att det är kallare än vad det är. Iallafall blev det många roliga timmar med att åka berg-och-dalbanor. Mådde dock halvbra när man kom hem sen, men det är la så det ska va :)


Bilder från i mars när vi var där. Sara framför Titan


Batman!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0