Oktober

Kan inte fatta att det är oktober redan! Det är ju helt sinnessjukt. För ungefär ett år sedan hade vi avskedsfest för Frida som åkte den 5 oktober till USA. Nu är hennes år bara några dagar ifrån att vara över! Kommer kännas så underligt när hon åkt hem eftersom hon alltid har funnits där, under hela min vistelse här i USA. Den man alltid kunnat ringa utan att behöva tänka nått vidare över tidsskillnad osv. Men nu får vi köra skype istället. Som med alla andra!

Dagen idag har varit lång men bra. Vart ledig på förmiddagen som vanligt på fredagar. Åkte och gjorde lite ärenden, bland annat framkallat massa bilder till min scrapbook. Ska försöka ta tag i det där nu.
Jobbade ikväll också för mina värdföräldrar har sin bröllopsdag idag så de var iväg på middag. Då drack jag & pojkarna milkshake, kollade på TV & spelade en hel massa Guitar Hero. Jag börjar faktiskt bli ganska bra, tro det eller ej ;)
Nu ska jag kolla på ett avsnitt av "Lite Sällskap". Himla underbart program tycker jag, precis som allt annat med Filip & Fredrik. De två skulle ju försjutton kunna leda Keno & det skulle ändå vara så jävla bra!
Svejs!



I miss you


Kommentarer
Postat av: Fruttskrutt

Jag saknar dig med! Jag åker hem nuuuuuuuuuuu!!!! Hur sjukt är inte det??

2010-10-03 @ 19:54:40
URL: http://fridagrundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0