Hoppa hage

Hallå!
Dagen har bestått av massa lek, mestadels utomhus. Spelat basket, tennis & skateat och så det senaste, att hoppa hage. Det var förra vecka när vi var ute som jag fick för mig att rita upp en hage & det blev en hit direkt! Hur längesen var det man gjorde det egentligen? Jag var ju mästaren på det en gång i tiden, haha!
Minsta killen gillar det som sagt jättemycket, så länge stenen hamnar där den ska. Han är iallafall riktigt söt när han hoppar, ser ut lite som en nyfödd kalv som lär sig att stå. Lika vingligt & med några konstiga sparkar då & då.

Om ni undrar över varför vår hage har ett hjärta med en 10a i så är det för att det var helt enkelt inte okej att det slutade på 9!


Här hoppar han sötpojken. Nån mer som associerar till nyfödda kalvar? Om inte, så beror det endast på bilden, skulle ni sett det live skulle ni hålla med mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0