Hook'Em

Fick precis veta att jag kommer vara ensam hemma hela denna helgen. Vet inte riktigt om jag ska bli lite skraj för att vara helt ensam i detta stora hus, eller om jag ska hoppa av glädje för att det ska bli sååå skönt att ha huset för mig själv. Det kommer väl gå upp & ner kan jag tänka. Synd bara att jag inte har några planer what so ever, förutom tennisen & ett aupairmöte på söndag. Får hoppas det dyker upp nått kul.
Familjen ska iallafall åka ner till Austin över helgen. De ska till samma resort som vi allihopa åkte till i mars. Inte för att de nu har frågat ifall jag ville följa med, men även om de hade det skulle jag nog sagt nej. Även om det är jättekul att umgås med dom när alla är på "semesterhumör" så har jag sett det de nu ska åka till igen. Dock så ska de gå på Texas Longhorns footballgame på lördagen & det är jag aningen avundsjuk på! Det är verkligen någonting jag skulle vilja göra innan jag åker härifrån. Kanske kan det fixas om jag & Carro åker ner dit när hon är här. Vore grymt! Kan tänka mig att det är få grejer man kan göra som har mer stämning än en Longhorns match. De är ju Texas stora stolthet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0