Halloweenpanik

Det har varit mycket pågång det senaste nu, har så mycket att skriva om att jag inte riktigt vet vart jag ska börja. Då brukar det bli så att det inte skrivs nått alls. Men helgen var iallafall mycket bra, vart på en riktig texas bar med Sara mitt ute i ingenstans bland annat. Det var galet på många sätt, ska försöka få ner det imorgon!

Sen är det ju mycket med Halloween nu, har tillsammans med pojkarna pyntat lite här i huset. Nu har vi massa pumpor överallt och har satt upp spindelnät över hela trappräckerna plus på ytterdörren. Så nu har vi lite stämning här. Det viktigaste återstår dock att fixa. Har fortfarande inte hittat någon halloweenkostym! Har varit och letat varje dag de senaste dagarna med det är antingen för tråkigt/vanligt, dyrt eller för slampigt. Nu börjar ju det mesta ta slut i också så det blir ju inte direkt lättare. Får panikshoppa någonting imorgon.
Planerna för helgen är fortfarande lite oklara, men fest ska det iallafall bli. Antingen hemmafest eller krogen. Och tillsammans med Sara såklart! Sen kommer nog Evelinn hänga på också. Så vilket fall som helst kommer det bli kul. Om jag bara får tag i någon jädra kostym då...




Syns lite dåligt på denna bilden, men det är spindelnät hela vägen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0