A big day!

Idag är det en stor dag. Min lilla plutt fyller nämligen 5 år! Detta har firats med massa födelsedagspresenter, tårta & sång. Av mig fick han en slags "pappers" gitarr som man kan spela på. Lite svårt att förklara, men det är väl lite som guitarhero bara att musiken kommer ur själva gitarren nu istället. Mycket uppskattat var det iallafall, tyvärr hade inte jag & värdföräldrarna pratat ihop oss så han fick 2 stycken. Men men, det blev dubbel lycka för honom!
Idag fick han även bestämma vad vi skulle äta för middag & då fick det bli svenska pannkakor. Blev otroligt förvånad när han sa det, men jag klagar inte! Alltid gott med pannkakor :)


Såhär ser gitarren ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0