Resor & ny aupair

Tjena!

Mycket som sker mest hela tiden nu, har äntligen bokat min resa under min 13 månad till Emma. Så den 28 december sätter jag mig på planet till LA, efter ca en vecka åker vi tillsammans till New York också innan jag beger mig hem till Dallas igen. Därefter återstår det bara en vecka innan jag är tillbaka i kalla Sverige igen. Måste säga att just nu känns det riktigt tugnt. Jag vill inte alls åka hem. Tänker varje dag på hur tomt det kommer bli utan pojkarna, jag saknar ju dom efter att ha varit borta en helg! Jag hoppas att det kommer kännas bättre närmare avresa, men skulle också bli väldigt förvånad om det verkligen skulle bli så. Inte mycket att göra åt dock, det är ju som det är.
Familjen har bestämt sig för en ny Au Pair nu också. Pratade med henne igår på skype och vi pratade på i nästan en & en halv timme. Hon kommer från Örnsköldsvik & verkar hur gullig som helst. Tror hon kommer passa bra i familjen.

Idag har jag jobbat hela dagen. En playdate & två flödande näsblods incidenter kan väl beskriva det ganska bra. När jag slutat blev det starbucks med Evelinn & även en snabbis på IKEA. Hittade dock inga chokladkalendrar men det var mys endå!

Som sagt är det massa skoj på gång just nu:
Älskade Carrobästis kommer hit om ynka 2 dagar och hälsar på. 
Nästa helg tar jag & Carro plus Evelinn, Eli & en till en roadtripp ner till New Orleans över helgen.
Farmorn & hennes man kommer hit för att fira jul.
28 dec - 11 jan Los Angeles & New York med Emma.

Allt detta gör ju att tiden kommer rusa iväg. Det ger mig lite ångest, men samtidigt kommer det ju bli så jääkla kul!
Nu ska jag dra mig mot sängen! Puss på er!


2 dagar ♥


Kommentarer
Postat av: grannen

ha det så bra Amanda och njut av resten av din vistelse och välkommen hem sen till kalla Sverige, vi får snö till helgen...

2010-11-19 @ 06:42:23
Postat av: Amanda,

Tack så mycket! Jag ska verkligen försöka njuta av sista tiden här! Ska bli kul att komma hem också men den där snön är ingenting jag ser fram emot..

2010-11-19 @ 16:21:01
URL: http://commongull.blogg.se/
Postat av: Susann

Tycker om det du skrev! Underhållande att se lite sunda grejer och inte endast det vanliga grejerna som man kan se om varje dag. ;)

2010-11-30 @ 09:17:53
URL: http://jade.se/paketresor/phuket

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0