Virus

Jag har fatt virus i min dator! Security Tools kallas det och ger mig panik snart. Inte kan man leva pa andra sidan jorden om man inte har en fungerande dator? Har forsokt litegrann an sa lange att ta bort det men sjalva viruset segar ner datorn natt sjukligt sa jag hinner inte innan den stangs av pga "sakerhetsrisk"! Min vardpappa ska dock hjalpa mig att titta pa den ikvall eller imorgon sa jag far hoppas att det loser sig!

Har nu slutat jobba for dagen men ska bara va hemma ikvall och ga och lagga mig riktigt tidigt. Denna veckan har varit fruktansvard pa grund av att jag varit sa trott. Ar tacksam for att jag har sanna underbara pojkar att ta hand om dock. Annars vet jag inte om jag hade tagit mig igenom det. Igar sa lillplutten att han alskade mig innan jag akte ivag till min fotokurs pa college! Kan inte beskriva hur glad jag blev for detta, han ar varldens sotaste!

Nu i helgen blir det troligtvis festival i Richardson tillsammans med Lisa. Aven lasertag med aupairgruppen och forhoppningsvis lite planering tills Austin resan som ska ske i slutet av Maj! :) Kommer bli en bra helg detta, hoppas bara att jag inte behover jobba natt!

Ha det bra mina vanner och skicka en tyst lyckoonskning vad galler viruset!
Ni ar bast


Kommentarer
Postat av: Pappa

Nej, nattarbete ingår inte i dina arbetsuppgifter.

Fast du menar förstås nått!

2010-05-15 @ 14:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0