Texas speed bump

Jag såg en armadillo idag !! Har velat se en enda sen jag kom hit, och jag & Frida pratade faktiskt om det i helgen & idag var alltså dagen. Den var dock hyffsat platt & stendöd, men ändå! En riktig armadillo! Eller "texas speed bump" som dom också kallas! ;)


Fortfarande hur trött som helst efter helgen. Har nämligen inte kunnat sova på kvällarna sen jag kom hem & sen upp tidigt & jobbat dagarna efter. Just nu är båda pojkarna i skolan vilketbetyder att jag är ledig, har spenderat denna tid med att prata med Carro & Farmor på skypen och Lisa på telefonen. Även en liten powernap därimellan. Snart ska jag göra mig lite lunch innan jag åker & hämtar pojkarna från skolan och börjar dagen på riktigt. Vilket betyder läxor, lite matlagning (tacos idag), lek och baseball match. En heelt okej dag så att säga!





Såhär fulsöta är dom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0