summerplans

Sommaren närmar sig med stormsteg. Det är bara 2 veckor kvar av skolan härborta och sen är det byebye med lediga måndag, onsdag förmiddagar. Dock händer det mycket i sommar så troligtvis kommer det gå sjukt snabbt.

Det roliga börjar faktiskt redan sista helgen i maj då jag och Lisa tar en roadtrip ner till Austin! Vi har redan bokat och betalat hotellet men annars är det ganska oklart vad vi ska hitta på. Men jag hoppas på shopping och nån konsert iallafall! Kommer bli grymt vilket fall :) Dock kommer det bli fattigt tills dess, fick nämligen en ticket (kan faktiskt inte komma på vad det heter på svenska just nu) nu i helgen för att ha kört mot rött i Arlington för ett bra tag sen. KUL, men får ju såklart skylla mig själv! 75 dollar försvinner där iaf, om inte nu min värdpappa kommer på ett bra sätt att inte betala. Här i USA betalar man inte bara sina tickets nämligen, man anlitar en advokat istället som tar hand om det. Aja, vi får la se hur det blir.

Annars så är det idag exakt en månad kvar tills min familj åker till LA! och två dagar efter det kommer jag ner och får äntligen träffa dom! Kommer bli så sjukt roligt och vi kommer se så himla mycket. Vi ska bila från LA till Dallas nämligen. Sen blir det några dagar här tillsammans med min värdfamilj innan päronen, bror & farmor åker upp till New York och jag fortsätter bilningen ända upp till Minnesota. Jag kommer tillbringa 3 veckor i Juli däruppe och det ska faktiskt bli riktigt kul. Skönt att komma ifrån ökenhettan härnere. Dock så känns det tråkigt att inte träffa Lisa på så länge, speciellt eftersom hon åker hem till tyskland igen efter bara några veckor efter att jag kommit hem igen. Men det kommer väl gå det med, nått man vänjer sig vid härborta är ju att folk åker, oftast när man som minst anar det.

Nu ska jag gå vänner
Saknar er

Kommentarer
Postat av: Frida

kommer din farmor hit med? Eller menar du barnens farmor?:S

2010-05-18 @ 03:22:41
URL: http://fridagrundstrom.blogg.se/
Postat av: Pappa

75 dollar! I Sverige kostar det 3000 spänn!

2010-05-18 @ 09:01:51
Postat av: Lollo

Åh snälla skriv mycket om Austin och ladda upp mycket med kort ;)

Ska nämligen åka dit som au pair i Augusti. :)

2010-05-19 @ 08:20:14
URL: http://sundaay.blogg.se/
Postat av: kusin vitamin

hahahaa nu har du verkligen tagit till dig det engelska språket när du tappar svenska ord.. vi får kanske lära dig svenska när du kommer hem igen=)

2010-05-22 @ 10:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0