San Francisco here I come!

Imorgon åker jag till San Francisco & min älskade vän Frida! Har fortfarande inte fattat att vi faktiskt kommer att träffas IMORGON! Guuud vad jag längtar. Men innan har jag en hel arbetsdag framför mig, klockan halv 7 går planet mot Kalifornien och är framme halv 11. Vi kommer få världens roligaste helg med huset för oss själva och allting :)

Men nu är jag ju såklart lite nervös för att åka själv, tänk om nått skulle strula till sig eller så? Har bokat parkering en bit utanför flygplatsen också där de sedan kör än till sin gate. Jättebra säger min värdpappa men känns ändå aningen läskigt! Jaja, kommer säkert gå strålande :)

Nu ska försöka mig på att sova, men det lär la bli lite scrubs först kan jag tänka
Saknar er alla därhemma (speciellt Carro, tihi) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0