Ny vecka

Ännu en strålande dag här i Texas! Blå himmel och 30 grader, underbart.
Idag hör och häpna åkte jag till gymmet direkt efter att jag lämnat lillkillen i skolan. Själv dessutom! Det har aldrig hänt i hela mitt liv innan, och vet ni vad? Det var faktiskt inte så farligt. Får bara hoppas att jag lyckas fortsätta nu, minst två dagar i veckan ska det vara.
När jag kom hem från gymmet la jag mig ute vid poolen och solade ett tag & nu sitter jag och kollar på One Tree Hill. Himla bra förmiddag helt enkelt. Men nu börjar jag jobba snart igen genom att åka och hämta upp båda två från skolan. Blir säkert en eftermiddag med massa lek i poolen iallafall så det är ju faktiskt helt okej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0