5 månader

Idag är det alltså min 5 månaders dag här i USA, har ju sagt det innan men det är ju helt sinnesjukt vad fort tiden går! Känns som att det var max 2 månader sen man var helt ny & vilsen.

Iallafall kan jag väl sammanfatta dagen såhär:

  • Jobbat 10 timmar
  • Sista fotokurslektionen på college, tack & lov!
  • Världens halsont. Varför ska jag alltid tajma ont i halsen med resorna jag gör?
  • Har inte ens börjat packa än och imorgon åker jag till Austin efter ytterligare en 10 timmars jobbdag.

Är trött som fan men än är inte dagen slut, nu ska jag nämligen fortsätta med mitt hemliga projekt. Vad det är får ni se efter helgen! Trist dock att det går ut över min sömn och packningen.
Aja, det ska la gå ändå. Hej på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0