24 maj

Tjenare!

Sitter här med en hejdundrans huvudvärk och kollar på The Bachelorette. Dagen har varit ganska lugn, vart ju ledig några timmar då pojkarna var i skolan. Åkte då och fixade några av de 100 grejer jag måste fixa innan fredag & Austin.

Helgen som var vart bra som vanligt! I lördags spenderade jag först några timmar med att städa mitt rum vilket var extremt välbehövligt. Sen åkte jag till Richarson för ett litet grillparty med Lisa och massa gamla aupairer bland annat. Blev några trevliga timmar i solen, varmt som sjutton dock. Nu är det runt 30 grader varje dag här nämligen. Därefter åkte jag & Lisa till Plano och möte upp Magdalena. Middag på en tysk restaurang och sedan film, brownies och massa prat henne hos Magdalena. Mys!
Söndagen började med ett par timmars "jobb", vart mer skype med föräldrarna och facebook. Sen åkte jag till White Rock Lake för en liten picknick tillsammans med Lisa. Även lite Austin planerande. Längtar som bara den till helgen, kommer bli så himla kul!
Efteråt åkte jag, tro det eller ej, till gymmet och tränade nån timme. stolt över mig själv minsann!
Lugn men väldigt bra helg blev det iallafall.


Back to the rose ceremony
Pusss

Kommentarer
Postat av: Frutt

hahahah älskar din slutkläm där.. "Back to the rose ceremony.." Redigt chict hörru du <3

2010-05-25 @ 17:27:00
URL: http://fridagrundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0