Våffeldagen

Idag har det varit en riktigt bra dag! Har äntligen fått prata lite med min kära vän Ellipling, det var ju inte igår direkt. Men så blir det när båda jobbar med en 7 timmar tidskillnad däremellan.
Sen har jag lekt med pojkarna hela dagen, har blivit lite basket, läxor och lightsabors såklart. Eftersom det är våffeldagen hemma i älskade Sverige idag tänkte jag överraska pojkarna med våfflor. Men jisses, det ver inte det minsta uppskattat. Eller iaf inte tills de faktiskt smakade på dom. Då blev dom nöjda & glada igen. Dock fick det bli amerikanska våfflor, inte alls lika goda som svenska men ändå. Våfflor som våfflor på en våffeldag.

I helgen blir det fotboll med värdfamiljen (FC Dallas möter Houston) sen kommer Lisa hit & sover. På söndagen sedan blir det förhoppningsvis lite turistande i Dallas. Har ju knappt vart inne där sedan Frida var här. Hoppas bara att det blir fint väder :)


Hade ju ingen jordgubbssylt så fick bli färska jorgubbar istället, inte helt fel det heller..


Äldsta pojken åt nutella med våffla. Nästan lika illa som Angelicas sås med fisk i skolan, men bara nästan ;)


Här försöker man hitta en ful bild för att ge igen lite & det värsta jag hittar är denna, och då är det ju ändå jag som står för fulheten. Min lilla Ellipling är helt enkelt för snygg!


Kommentarer
Postat av: Elli

hahha vi är ju för snygga du och jag! <3

2010-03-27 @ 21:25:15
URL: http://ellinorring.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHH ! sås med fisk, mums. Det var banne mig inte igår hjärtat <3 saknar våra fiskdagar, sisådär 4 gånger i veckna ahhahhaha <3

2010-03-28 @ 22:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0