Vååååår!

Solen skiner, fåglarna kvittrar & det är lite mer än 15 grader ute! Äntligen har våren kommit hit till Texas! Var ju faktiskt på tiden nu. Ska starx gå ut & sätta mig vid poolen en stund medans lilla pojken sover. Han var helt utmattad efter att ha varit i parken i några timmar (okej, han kanske inte var utmattad, men lite trött iaf).

Senare ska jag ställa mig & göra lite svenska köttbullar tänkte jag. Har aldrig gjort det innan så får se hur det kommer smaka. Men kommer ändå få ett stort NEEEEEJ av pojkarna oavsätt, så det spelar inte så stor roll. Sen när jag slutat får det nog bli ett besök till klubben för lite simning! Duktiga jag, lagar & äter nyttigare & träning minst 3 ggr i veckan. Får se hur länge det håller bara!


Kommentarer
Postat av: Magnet1261228

I like this site. Keep it up!

2011-01-17 @ 12:10:42
URL: http://magnet1261228.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0