Lördagen&söndagen

Heej alla!

Riktigt dålig uppdatering här asså men har helt enkelt inte orkat. Får köra en liten uppdatering om helgen som var kanske. Lördagen började med en ordentlig storstädning av mitt rum, inte alls kul men även sånt skit måste göras ibland. Dock är det stopp i mitt badkar vilket suger lite. Får gå heeela 5 meter till den andra duschen i gästrummet mittemot! Jobbigt.
När det började närma sig kvällning tog jag bilen till Plano & hämtade upp Magdalena & körde sen till Lisa i Heath. 1 timme & 10 min tog det. Men det var väldigt fint där, det ligger precis vid en sjö så senare åkte i ner till hamnen för att äta middag! Vet ni vad jag åt? EN KÖTTBIT!! första köttbiten på över 2 månader, smakade fantastiskt! Sen for vi förbi Chocolate Factory & hälsade lite på deras fula björnmaskot, ska visa bild på den. Blev ju nästan rädd. Sedan åkte vi mätta & glada tillbaka till Lisa & hennes gigantiska hus. I vanliga fall blir jag inte ens imponerad längre av husen man ser här, allihopa är mindre palats. Men detta, det var riktigt fint! Väldigt stort med en stooor trädgård & stor pool. Kan tänka att vi kommer hänga mycket där när det blir badväder.
Vi placerade oss iaf i deras biorum & kollade på halva twilight innan det var dags att ta sig hem till frisco igen.

Mådde väl inte sådär jättebra på söndagsmorgonen, var lite allergibakis eftersom Lisas värdfamilj hade både katter & hundar & jag glömde självklart att ta med mig min astmamedicin! Men bowling med de andra svenska tjejerna här i dallasområdet fick det bli iaf! Fick höra att Sara är den som alltid brukar vinna, men inte denna gången inte. Både jag & Frida kom före! Sedan tog vi oss till starbucks för en fika innan bilen styrde hem igen.
Mycket go helg helt enkelt!


Lisa & Magdalena!


Den läskiga björnen på chocolate factory. Det blev några skrattattacker på grund av den vill jag lova!




Lisas värdfamiljs söta vovve/fotpall


Frida, vad tror du gömmer sig under chokladen?


En oskarp bild på Sara

Johanna & Frida innan min kamera laddades ur!

Ha det så fint mina vänner

Kommentarer
Postat av: Sara

ja men klotet ar ju skarpt i alla fall ;)

2010-03-03 @ 02:21:58
URL: http://saraviklund.devote.se
Postat av: Frida

hahahahaha det är en oreos under chockladen... såklart! Fan vad jag saknar dig! <3

2010-03-03 @ 21:20:16
URL: http://fridagrundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0