Röda spår

Har varit en låång dag idag. 4åringen har varit lite småtjurig hela dagen & fått små samanbrott över småsaker mest hela tiden, vilket tär på en efter ett tag. Jobbade dessutom några timmar för mycket. Men så är det ju helt enklt ibland och allt skulle vara prima om jag inte hade bestämt mig för att måla naglarna nu ikväll efter jag slutat. SJÄLVKLART åker burkjävlen ut över heltäckningsmattan och bildar en 4 decimeter lång linje. Paanik!! Har alltså luggit på alla fyra & gnuggat mattan i ca 1,5 timme denna kväll. Började med nagellack remover, vilket först bara smetade ut det ännu mer men sen blev det bättre. Har använt upp några packet bomull om man säger så. Sen kom jag äntligen på att vi har rengöringsmedel med blekning i. Innan dess hade väldigt många andra möjligheter flygit genom mitt huvud. försöka färga det med något annat, låtsas att ungen som bodde här innan gjort det eller klippa bort hela skiten. Hade faktiskt tom hämtat en sax!
Ännu är inte all färg borta men det är inte så mycket kvar, ska dock försöka få bort lite till innan jag säger det till värdisarna :P haha. Inte för att jag tror att de kommer bry sig speciellt mycket, amerikanarna bryr sig inte så mycket om sitt hem & sina möbler. Men funderade ju både en & två gånger på om jag skulle berätta över huvudtaget.


Funkar inte att ladda upp bilder just nu så jag får allt visa er imon ;)
Nu blir det vänner & sedan sömn! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0