Lite blandande bilder från den senaste tiden


Har blivit mycket lek utanför huset i det fina vädret


Lite minigolf med fina vänner från hela världen


Audrey, Lisa & Jag


Puttputtgolf


Var på Six Flags med Jason, Sara & Frida


Titan, dock fick vi aldrig åka då den började strula precis när vi stod först i ledet. Vilket var andra gången det hände den dagen.


Lite promenader i mitt område, Chapel Creek

Ett hus nästan helt utan hörn.


Här behöver dom inte bara stoppskyltar på gångvägar, utan även varningsskyltar för stoppskylten! Det är bra det, så man inte missar om man någon gång skulle gå lite väl fort & inte se kurvan...




Kör inte längre runt i Bubblan utan nu är denna GTIen min (iaf för året). Plus för nykänslan, skinnsäterna & ljudet. Minus för automat & nykänslan (rädd för att skada den på något sätt osv)

Kom på att jag inte visat hur jag bor innan. Detta är alltså mitt hem för året. Väldigt Texas! Bilden ger dock inte rättvisa, det ser mindre ut här än vad det är!


Hela Star Wars familjen som äldsta pojken ritat. Mycket gulligt :)


Där fick ni en liten inblick i hur mitt liv har sett ut den senaste tiden! Hoppas ni gilla't

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0