Glada nyheter!

Det senaste har man fått väldigt många glada nyheter om folk som ska komma hit !

  • Min familj bokade idag sin resa till staterna. Vi kommer mötas i LA den 19 juni & sedan ska vi bila hit till Dallas. De kommer bo här hos min värdfamilj i ca 5 dagar innan de åker vidare till New York & jag till Minneapolis med värdfamiljen! Ska bli såå skönt att träffa dom igen, kommer bli en grym resa!
  • The Gang har också bokat resa! Den 25 augusti kommer de till San Fransisco och där ska vi mötas hela bunten! Längtar så jag kan dö helt enkelt. Kommer bli en vecka i sann the gang anda! :) 
  • Min kära vän Emma Mårtensson har fått reda på att hon kommit in på Santa Monica College i LA! Hon flyger dit i slutet på juli troligtvis! Sen när hon & jag äntligen kan träffas vet vi inte ännu men minst ett par gånger kommer det ju bli. Jag ska dessutom åka dit på min resemånad och bo någon vecka eller två, det har jag bestämt! Gud så skoj vi ska ha!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0