Austin

Heej alla fina!

Min helg var helt otroligt bra men jag får berätta mer om det plus visa massa bilder i ett annat inlägg. Skulle egentligen bara säga att jag åker till Austin imorgon (texas huvudstad) med min värdfamilj. Först skulle jag egentligen inte följa med för jag trodde att de skulle åka över helgen, men nu blev det bara tisdag till torsdagkväll så då kan jag lika gärna hänga på! Alla andra jobbar ju eller är också bortresta så vad jag göra här alldeless ensam? Läskigt i ett sådant här stort hus...

I alla fall, ska bli riktigt kul att se Austin! Vi ska dock bo på ett fint golfresort lite utanför. Nu måste jag tänka över lite vad jag behöver ha med mig innan sängen. Är fortfarande trött efter helgen!


Kommentarer
Postat av: frida

jag saknar dig så himlans mycket med hjärtat! haha BULAN! jag älskar mitt nya smekisnamn! Så du hängde med till austin till slut ändå :) Det gjorde du nog heeelt rätt i. Hoppas att du får det toppen! love you baby

2010-03-16 @ 17:00:01
URL: http://fridagrundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0