Äntligen helg!

Då var det fredagkväll igen! Efter denna veckan med väldigt mycket jobb kommer en välbehövlig helg kan jag lova! Ikväll ska jag träffa Jessica, en spansk aupair. Hon kommer hit om en stund & sen ska vi gå på bio tror jag. Kul att för en gångs skull hitta på nått en fredagskväll också ;) haha

Sen imorgon kommer nog bli väldigt roligt! Ska åka till six flags med Sara, Jason & Frida! Det är ett stoort nöjesfält mellan Dallas & Fort Worth. Kostade visst bara 50 dollar för säsongskort så ett sådant får det faktiskt bli! Sen blir det att åka till Audrey och träffa massa andra aupairer för att sedan gå ut. Minderårig klubb javisst, men det får funka faktiskt :) Förhoppningsvis blir det sleepover hos Audrey efteråt.
Har alltså en mycket rolig helg framför mig!

Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0