24 mars

Det är redan den 24 mars, på lördag var det 3 månader sedan jag lämnade sverige! Det är ju helt sjukt verkligen, hur fort springer tiden iväg egentligen?
Men jag trivs så himla bra här verkligen, blir bara bättre & bättre för varje vecka som går. Min värdfamilj är nog ungefär den bästa man kan tänka sig att få, har kommit riktigt nära några av tjejerna härborta och man får uppleva nått nytt varje dag!
Har det senaste börjat fundera mer & mer på vad jag ska göra när jag kommer hem, för även om jag trivs här sjukt bra så tänker jag inte förlänga. Känns som att aupair jobbet inte är någonting som man vill göra förlänge.  Vill börja med plugget för att få det överstökat men än vet jag inte vad jag vill plugga. Egentligen vill jag bara resa ännu mer. Kanske kan bli ett års plugg utomlands? London kanske? Hoppas att jag kommer fram till någonting hyffsat snart...

Förresten, en månad kvar tills man blir 20. En månad kvar som tonåring. Innan tänkte jag alltid att livet i stort sätt slutar vid 20, nu tycker jag att det ska bli otroligt skönt att säga att man är 20 istället för 19. Även om den åldern inte spelar någon roll i detta landet.
Men nu vet ni, och om ni ska skicka presenter till den stora dagen så borde ni skicka snart. Ibland tar det nämligen 3 veckor för några vykort att komma fram. Bäst att vara ute i tid ;) haha


Jag i Dallas downtown när älskade Frida var här ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0