Ibland håller jag faktiskt vad jag lovar


Vårt urfräscha rum!





Driving in to Austin downtown!


6th street på dagen, fick tyvärr ingen bild av hur det ser ut på kvällarna för jag orkade inte dra med min klump till kamera då. Men det var igenkännligt iallafall! På dagen finns där massa mysiga roliga musikbutiker bland annat, men vart dom sen försvinner på natten vet jag inte ;)


SnyggLisa!





Åt mat på en restaurang där de hade småsprintlers runt om som kändes himmelskt i hettan 


Vi vandrade till the capitol och gick där en liten guidad tur.


Senaten! Det är här de hittar på alla Texas sjuka lagar





Bild taget rakt upp i kupolen. Syns inte på denna bilden men runt stjärnan står det Texas. ÖVERALLT hade de tryckt in texten Texas. I taken, golvet, lampor som blidade Texas, hissar osv. De är minsann stolta över sin stat iallafall!


Bilder på varje govenör som de haft. Varje gång de får en ny flyttas bilderna en snäpp åt vänster.


Inne på university of texas campus. Där ändras färgen på vägskyltarna och det sätts dit en liten texas longhorn. Mycket snyggt





Innan vi gick ut på 6th street!


Gick runt i lite affärer på söndagen på denna gatan


Åkte till unversitetet igen och kollade ut över capitolium litegranna.


Spanade även lite på universitetets torn, men om de har det för nån speciell anledning fick vi aldrig reda på..


Nu ska jag åka & hämta äldsta pojken i skolan och sen blir det tvätt, matlagning och lek i vanlig ordning :)
Svejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0