June 14th

Och så var det söndagskväll igen, helgen går alltid lika fort. Eller aah, veckorna går ju i ruskig fart dom med faktiskt!
Denna helgen har spenderats med fina vänner som alltid. På fredagen tog jag bilen ända till Lisa, vi åt på buffalo wings, badade i poolen i 5 min (vissa tyckte det var lite kallt), pratade och kollade på film i 10 min. Sen sov både jag & Sofia den nya svenska aupairen över. På lördagen segade vi hela morgonen och kollade på one tree hill, åt våfflor & hjälpte Lisa med hennes reseförberedelser. Den turflickan vann nämligen en Suntrek resa till kaliforninen på 10 dagar som började igår då alltså. Sen tog jag & Sofia våra svenska rumpor & åkte till IKEA som ligger här i Frisco. Vi åt en låång lunch, och jag njöt över att kunna prata svenskheter verkligen. Sen gick vi en liten runda inne på Ikea och köpte lite småsaker till våra rum. Hon letade svartvitt för att inte få färgchock jag jag letade färg för att inte bli deprimerad.. Sen köpte Sofia också upp halva deras matavdelning, innan vi åkte hem till mig & slappade lite innan vi träffade upp en ny Österrikisk aupiar som flyttat hit till frisco från Alabama. Vi gick och såg get him to the greek på bio, som förövrigt var störd men ganska rolig och sen åt vi nattpankakor på Ihop! Mysdag verkligen!

Idag har jag varit duktig som sjutton och städat rummet, gästbadrummet för föräldrarna som åker till Usa på torsdag(!!!), varit och tränat med Susanne den österikiska aupairen, köpt lite nödvändiga & onödvändiga grejer till resan med familjen om en vecka och tvättat bilen! Nu är jag trött som fan & ska snart krypa ner i sängen, skönt!
Puss på er därhemma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0