Glad Midsommar!

Egentligen är det ju inte midsommar här än, fortfarande några timmar kvar till midnatt men bättre tidigt än sent i detta fallet!

Jag befinner mig just nu på ett hotellrum i Los Alamos i New Mexico strax utanför Santa Fe om det säger någon något. Sedan i lördagskväll har vi besökt 5 stater, Kaliforninen, Nevada, Arizona, Utah och New Mexico. Vilket betyder Los Angeles, Universal studios, Las Vegas, Grand Canyon, Monument Valley, massa halvöknar och underbara Kayenta, AZ. En riktigt håla mitt i öknen där katter, hundar och kor sprang runt på hotellparkeringen! Är man i western så är man ;)


Hoppas ni får en fin Midsommarafton där hemma.
Pusss






Kommentarer
Postat av: narboen

Familjen T loggade in idag och såg de härliga bilderna! Allt väl på gatan. Ha en härlig semester tillsammans!

2010-06-25 @ 09:31:21
Postat av: Amanda

Hej Familjen T. Trevlig midsommar önskar vi alla!

2010-06-25 @ 16:24:29
URL: http://commongull.blogg.se/
Postat av: elli

Hej mitt hjärta! Förlåt att jag inte hört av mig på

Massa länge! Men hoppas iaf att du får en toppen midsommar! När kan vi skyla? Måndag, tisdag eller onsdag morgon (svensk tid) ? Funkar det? Saknar dig massvis

2010-06-25 @ 17:21:27
URL: http://ellinorring.blogg.se/
Postat av: kusin vitamin

Ni ser ut att ha det riktigt gött!!

2010-06-28 @ 20:49:26
Postat av: Faster Anette

Vad härligt ni har det!! Blir riktigt avis. Och Amanda du låter Amerikaniserad när man läser dina bloggar. Ha en underbar fortsättning på semestern,så sköter jag om allt här hemma.

2010-07-01 @ 13:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0