En dag i solen

Idag har vi varit ute i stort sätt hela dagen, först vare fotbollscamp för minstingen i ett par timmar och sen åkte vi bara hem för lite mat innan vi åkte till klubben & badade i deras stora "äventyrsbad" utomhus. Rätt så go dag måste jag säga, har dock bränt mig aningen på axlarna. Solen står ju så jäkla högt hela dagen i stort sätt!
Nu har jag tagit en lång dusch och sedan sysslat med insmörjning av aftersun & sånt där. Känns nästan som en utlandssemester faktiskt. Inte heeelt fel ;)


Om 2 dagar sätter sig familjen på planet till Los Angeles och på lördag ses vi :D Det ska bli så sjukt kul! Kan bara inte fatta vad tiden tagit vägen. När dom är här har jag ju liksom varit här i 6 månader, halvvägs! Vet att det sägs ofta men det är faktiskt helt sjukt!


Målade även tånaglarna på min "balkong" med lite coldplay-liveskiva i
bakrunden. Utomlandskänslan var total! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0