Amanda slår till igen

Idag när jag skulle kolla upp min flight på lördag till Los Angeles märker jag att det står PM istället för AM på den jävla flygkonfirmationen!! Har alltså bokat fel, igeeeen! Förra gången när jag skulle åka till Frida lyckades jag köpa en biljett för fel dag. Då kom jag ju lyckligtvis ifrån det men denna gången är jag nog tvungen att ta den jag bokat. Min pappa föreslog jag ska åka till flygplatsen ändå och spela (verkar ju inte behövas dock) dum svensk som kommer missa min kompis bröllop om jag inte kommer med 7.30 am flygningen istället. Men njaa, missar jag den får jag ju vänta 12 timmar på flygplatsen. Men ett mail från en dum svensk ska dom iallafall få det första i morgon bitti! Sen får vi la se hur det går.

Borde ju i vilket fall få nått pris för dumhet. Man bokar bara inte fel flyg, det är meningen att man ska dubbelchecka så många gånger att man vet till 157% att det är rätt!

Kommentarer
Postat av: narboen

Pratade med far din igår - ni får ha en skön semester ihop! Vi är lite avis på er! familjen T.

2010-06-17 @ 06:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0