a week next to the soccermoms

Har lite ledig tid för mig själv för första gången sen sommarlovet började. Äldsta pojken är iväg på en playdate & minstingen sover. Sitter här med lite söt youghurt och tycker att livet är bra härligt just nu.
Idag var sista dagen med fotbollsläger för minsta pojken, kan ju säga att jag inte kommer att sakna att sitta på en hård läktare hela förmiddagen i 40 gradig hetta med massa fotbollsmammor runt mig. Har nog lyssnat på de mest tråkiga samtalen under den här veckan. Det är manikyr hit & pedikyr dit. "ooooooh I just loooooove your shoes!", "it is sooooooo nice to see you". Lämnar deras skrikande, snoriga ungar att springa runt som de vill och störa alla andra medans de sitter & pratar skvaller.
Kommer dock sakna all brittisk engelska från fotbollsledarna, det var nämligen ett brittisk läger där massa ungdomar från Storbrittanien kommer till USA & ordnar & leder skolan. Har ju också varit lite avundsjuk såklart, det är ju vid denna tiden jag själv brukar vara ledare för fotbollsskolan hemma. Saknar det verkligen! Saknar allt som har med fotboll att göra faktiskt.

Nu borde jag ta & göra lite nytta så att det kanske för en gångs skull inte blir så stressigt sista jobbtimmen! Speciellt eftersom Sofia kommer hit när jag slutar och då blire midsommarmiddag på IKEA, haha.
Imonkväll sätter jag mig på flyget till Los Angeles. Längtar.


Förra årets fotbollsskola på fina Ekhagen!



Saknade Carro, Gabbi & jag!


Kommentarer
Postat av: Sara

Hoppas du far en kanon tid med familjen din :)

2010-06-20 @ 11:53:23
URL: http://saraviklund.devote.se
Postat av: Therese

Hej =D har förmodligen fått en familj i Dallas nu och tänkte skaffa meej lite kontakter där, så jag blev tipsad om deej. Adda mig gärna på msn el facebook [email protected]

2010-06-24 @ 19:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0