Tuesday, July 27th

Idag har jag varit här i 7 månader! Sjuuuuukt!

Dagen har gått i ruskig fart måste jag säga. Jag & 11åringen gjorde lite ärenden medans minstingen var i skolcamp. Försökte mig även på att lära min äldsta att spela chicago. Inte det lättaste när jag inte vet de engelska orden ibland & han inte vet dom heller. Därför fick vi hitta på lite egna ord, klöver blev därför broccoli bland annat..  
Därefter fick jag nästan 2 timmars ledighet medans min värdmamma tog pojkarna till tandläkaren. Kan säga att det är första gången sen sommarlovet började som jag är helt ensam hemma under en tid på dagen! Det finns inget bättre, längtar sååå tills skolorna börjar igen! Därefter byggde vi om våran hydda som vi byggde igår och där de sov inatt för att de skulle kunna kolla på en film som vi hyrde tidigare. Och efter det gjorde jag en pizza och sen slutade jag för dagen! Smidigt & bra liksom :)


Mys i kojan!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej! Bra blogg! :) jag funderar lite för jag har en matchning med en familj som bor mellan Fort Worth och Dallas, och jag undrar hur det är där? Kan inte riktigt bestämma mig om jag ska ta den familjen eller inte :/

2010-07-28 @ 18:25:35
URL: http://jenny-mittaventyriusa.blogspot.com/
Postat av: Jenny

Hej! Tack för svaret :D Jo, jag hade en matchning i San Antonio faktiskt just före den här som jag verkligen ville till, för det verkar hur coolt som helst. Men dom valde en annan :(

De bor i Mansfield, som ligger typ 10 min eller nå sånt från Arlington. Var i Dallas bor du? :) Jo familjen är trevlig och de verkar avslappnade och barnen är i bra ålder. men jag är inte säker på om jag har magkänslan men vill verkligen att den här ska vara den rätta haha. Jo jag gick med i SI i mitten av april och sedan dess har dt ju gått bra men före det var jag i två andra organisationer så dt e därför dt har gått så lång tid. Hur var det för dig när du valde familj?

Nej nej, det är lugnt. tycker om när folk skriver långa svar haha. Tycker Texas verkar coolt men som sagt så e ja int så säker på Dallas? Vad tycker du om Fort Worth? Människorna i Texas verkar väldigt härliga dock :D saken är den jag skulle typ åka i början av september..jag vill ju åka så snabbt som möjligt men känns ändå som det kommer bli stressigt :-s. Om du vill så kan du adda mig på hotmail: [email protected].

Tack :) lär nog behöva lite lycka till haha jag har så svårt att bestämma mig.

2010-07-28 @ 20:33:08
URL: http://jenny-mittaventyriusa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0