Today she's arriving

Min älskade vän Emma Mårtensson landar idag här i USA! Som jag har längtat efter denna dagen, ni anar inte! Från & med några dagar kan vi ringa till varandra precis när vi vill utan att det skulle kosta en förmögenhet (det vill säga om hon väljer At&t) och det känns heelt fantastiskt. Även om hon kommer spendera hela året borta i Los Angeles så kommer hon kännas nära! Bara några timmar bort & jag kan hälsa på! I december efter mitt år är slut ska jag åka till henne ett par veckor & bara krama henne, tänker inte släppa henne förrens vi tagit igen alla kramar under året som vi missat.

Min fina Emma, vi har ju varit vänner nu ända sen Ekhagens F91 las ihop med F89. När vi två, plus Carro & Lisette dog av skratt genom missförstånd på träningen & det blev seriekrock! Det är många, många år sedan nu men ändå har vi lyckats hålla ihop. & vi har hittat på så mycket roligt & dumt tillsammans. Alla fula fjortisbilder, Grännatrippar då vi trodde att vi åkt fel för vi satt i timmar & kom aldrig fram, räddat gubbar som ramlat på gatan och för att inte tala om alla Ekhagenminnen tillsammans med alla andra underbara tjejer i laget!

Idag är jag bara så jäkla glad!
Welcome to the States my friend, I know you'll love it and I love you ♥




Det är inte många som kan vrida huvudet 180 grader, men jag kan ;)






Jag saknar dig hjärtat, du är bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0