Gooo Spain!

Befinner mig just nu i Lakeville utanfor Minneapolis och laddar forfullt infor VM finalen! Hejar som sagt pa Spanien och det vore ju hemskt trakigt om dom inte skulle vinna.
Jag ar alltsa har utanfor minneapolis for att min vardfamilj ar och halsar pa farmor/farfar. Njuter av det harliga vadret, vilket betyder att det inte ar sa hett att man inte vill ga ut. Jag kor pa jeans fullt ut aven att det ar 25 grader och sol bara for att jag kan! Det ar underbart.

Igar traffade jag 2 svenska aupairer som bor norr om Minneapolis som jag fatt kontakt med genom Sofia. Vi traffades vid Mall of America och gick runt dar i manga timmar tills det stangde. Trotts detta shoppade vi ingenting, forutom lite scrapbooking stuff. Vi gick runt & pratade, at middag pa en mindre bra hawaiirestaurang och kakade ganska sa acklig glass! Maten var mindre lyckad alltsa men kvallen var jattetrevlig! Karolina och Malin var verkligen hur gulliga som helst och jag ar sa glad att jag akte och traffade dom! Dessutom bor Karolina i Nassjo sa aven om vi inte kan ses har i USA igen sa skulle man ju kunna ses i Sverige enkelt.
Efter mallet stangde akte vi till Cheesecake Factory och tryckte i oss en cheesecake innan vardfarfarn kom & hamtade mig snallt nog.


Malin & Karolina pa Hawaiirestaurangen


Jag i Mall of America. De har en stor nojespark i mitten av kopcentret, da kanske ni forstar hur stort det faktiskt ar!

Neej nu borjar matchen!! :D Jag ar super excited, gooo Spain! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0