Dagens tankar

Ser Tyskland köra över Argentina i fotbolls VM, saknar svenska kommentatorer även att de oftast brukar vara rätt kassa. Äter frukost fast jag inte är hungrig pga av en brakmiddag på Cheesecake Factory med Sofia igår. Måste börja packa för jag åker med värdfamiljen upp till Minnesota i 10 dagar ikväll. Måste städa för det ser förjäkligt ut och att komma hem till skit är inte kul. Saknar familjen eftersom vi hade 2 underbara veckor tillsammans & nu är det så tomt här i huset. Såg Eclipse igår och den var väl ganska bra, mer än så kan det inte bli. Skäms över 50åringarna med Team Jakob och Team Edward t-shirts på. Dallas har regnigt väder och har haft det hela veckan, kan inte säga annat än att det är ganska skönt. Saknar min familj, att säga hejdå nu var 100ggr jobbigare än när jag gjorde det i Sverige! Tänker att jag borde skriva ett jätteinlägg om veckorna som gått men tänker också att jag inte orkar. Tyskland gjorde precis sitt fjärde mål, överkörning minst sagt. Tyskland VM-mästare 2010? Jag hejar på Spanien. Matchen börjar kl 1 nånting. Nu måste jag verkligen ta tag i dagen. Matchen är slut.



Kommentarer
Postat av: Pappa

Familjen saknar dig med!!! Men att Spanien vann var väl en tröst.

2010-07-03 @ 23:36:54
Postat av: Caroline

Jag saknar dig <3

2010-07-04 @ 15:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0