Söndag

Blev inget IKEA igår så vi ska åka dit idag istället när min värdmamma kommer hem från att ha skjusat värdpappan till flygplatsen. Han flyger tillbaka till Minneapolis idag, men kommer tillbaka på fredag igen!

Igår åkte jag & Nicole och två vänner till henne till ett Mall ungefär 20 min härifrån & jag shoppade det första riktiga här i USA. Såklart på forever 21, haha. Blev en tunika/skjorta, öronhängen & sammetsleggings. Billigt var det också. Sedan skulle vi äta någonstans & bestämde oss för en italiensk resaturang. Men när vi kom dit fanns det inga platsen & vi var så hungriga att vi inte ville vänta så vi gick till Hooters brevid istället. Nått mer ameriklanskt får man väl leta efter. Det var american football på tv skärmar överallt, bara friterad mat i stort sätt och tjejer som sprang runt i hotpants & magtröjor och serverade. Maten var väl okej, men inget ställe jag kommer gå till igen. Kul att ha sett det dock.

Nu ska jag göra mig lite iordning, om jag bara kan slita mig från One Tree Hill då villsäga!
Pusss  ♥

Förresten, idag var det en vecka jag lämnade Sverige!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Jaså, Italiensk, där ser man!

2010-01-04 @ 14:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0